اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

قرارداد رسمی با بهترین گلزن تاریخ فوتبال امارات را اعلام شد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، باشگاه النصر روز گذشته رسما قرارداد خود را با ستاره فوتبال اماراتی و بهترین مهاجم تاریخ امارات، علی مبخوط اعلام کرد.

این بازیکن در پایان فصل گذشته در یک شگفتی بزرگ قرارداد خود را با تیم الجزیره فسخ کرده بود. پیش از اعلام حضور علی مبخوط (33 ساله) اکانت رسمی باشگاه النصر در سکوی ایکس تصویر جالبی را با شماره (7) به صورت حروف و حروف برای هواداران منتشر کرد. اعداد و ارقام با اشاره به عدد (7) که مابخوت سال ها با تیم ملی و الجزیره همراه بود.

مبخوت، چه در سطح تیم ملی و چه از طریق فعالیت برجسته خود در لیگ حرفه ای ADNOC، اعداد برجسته زیادی دارد. او با تیم ملی، با 85 گل در 114 بازی بین المللی، در صدر فهرست بهترین گلزنان تاریخ لیگ قرار دارد و در 298 بازی، 218 گل به ثمر رسانده است.

مابخوت پیش از این عناوین بسیاری را چه با الجزیره و تیم ملی و چه در سطح انفرادی کسب کرده است و انتقال او به النصر یک مکمل مهم برای خط حمله این تیم است که فصل آینده خود را برای رقابت در همه عرصه ها آماده می کند. مسابقات، به ویژه پس از تغییر متمایز در سطح فنی تیم و بهبود قابل توجه عملکرد در طول فصل گذشته، تحت رهبری آلفرد شرودر.

در فصل آینده، الامید امیدوار است عنوان قهرمانی لیگ را که از دهه 1980 در خزانه اش غایب بود، دوباره به دست آورد. انتقال شرودر در فصل گذشته به عنوان جانشین مربی گوران، در مسیر درستی برای این تیم بود، زیرا این تیم پس از یک دوره نتایج متوسط ​​تحت رهبری گوران، فصل را در رده ششم به پایان رساند. قرارداد علی مبخوت اولین قرارداد رسمی اعلام شده از سوی این باشگاه برای آماده سازی برای فصل جدید پس از تمدید با سمیر ممیچویچ بوسنیایی و فسخ قرارداد با شش بازیکن ملی پوش است.

پیش‌بینی می‌شود که مبخوت با بازیساز النصر، عادل طرابت مراکشی، به خصوص با توجه به توانایی‌های فنی فوق‌العاده بازیکنان، در کنار گروهی از نام‌های مطرح در رده‌های النصر، چه بازیکن خارجی و چه ملی‌پوش، یک زوج مهم تهاجمی تشکیل دهد. علاوه بر اسامی که … پیش بینی می شود در دوره آتی اعلام شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا